Första doppet i år :D

Jobb mellan 09.00 och 17.00 idag..
Johanna och Samy( hunden vi passar) följer mig till jobb och dom kommer och lunchar med mig sen hoppas jag :).

I fredags hade vi en mysig tjejkväll, åt ägg och räkbaguetter, snacka en massa och bara hade det mysigt. Klockan 02.00 ringer en killkompis och frågar om vi ska med på efterfest haha två på natten så en tidig efterfest. Jag och Johanna var själva och hade inget att göra så vi stack dit.

Igår åkte vi ner till Falsterbo där mamma och Per har husvagn och hälsa på dom. Sedan tog jag och johanna en lång runda på stranden med hundarna. Vi gick i en och en halv timme på stranden, jobbigt men jävligt skönt. Sedan blev vi varma och tog oss ett dopp. Första doppet för i år :D. På kvällen tog vi det lugnt, åt gott och drack lite vin. Jobb idag då :D Lägger in bilder efter jobbet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0