Fotboll igen <3

Usch det är lite kyligt ute idag. Men ska inte klaga för vädret har varit oklanderligt en bra tid nu tycker jag.
Gick ut en runda med hundarna, och Shakira som är en väldigt energisk hund fick springa av sig rejält.

Har bestämt mig nu och jag ska börja träna fotboll igen. Jag börjar redan idag och det ska bli superkul men är fett nervös. Har ingen kondition eller bollkontroll ju. Jag gör det för att jag älskar att spela och jag är ingen stjärna haha.

Har man spelat en lagsport så pass länge är det svårt att bara sluta med det. Det är inte bara sporten jag saknar utan lagandan, att kämpa tillsammans och skaffa vänner. Jag bara älskar fotboll :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0