Fotboooll <3

Gooood Morgon :)

Nu ska jag iväg till jobb
och jobba i nån timme sedan kommer Johanna ner till gymmet så ska vi träna stenhårt. Var och tränade fotboll igår och idag har jag fruktansvärt ont i mina ben hehe. Inte träningsverk så att man inte kan röra sig utan det verker verkligen i mina ben. Men det är skönt, känns verkligen att man har tränat iallafall.

Står inför ett jobbigt val nu. Började spela fotboll igen för två veckor sedan har dock inte tränat så mycket då det har varit matcher på träningstillfällena och har jobbat kväll just de dagar. Men medlemsavgiften är på 1500kr och då får man tydligen en overall med. Men jag vet inte riktigt om jag ska göra detta eftersom att jag har tankar på att åka utomlands och jobba i sommar. 1500kr är för mig väldigt mycket pengar. Jag har ingen aning om hur mitt liv ser ut efter sommaren dessutom. Usch vad jobbigt. Jag vill ju verkligen fortsätta träna, får ta ett snack med min tränare. Obesrvera att jag inte har något jobb som jag riktigt kan försörja mig på behöver mer timmar eller ett till jobb så 1500kr är en hel del för mig hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0