Gick VILSE ...

OKej vilken härlig dag det var igår, mådde jättebra och inget kunde förstöra det igår haha.
Dagen började på jobb och jag hade en härlig morgon där, trivs ju så himla bra. Sedan gick jag hem och titta på ett program som vanligt och tog det lite lugnt. Sedan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde en ganska lugn förmiddag.

Vid halv fyra tiden hör Michaela av sig som vill gå en runda i slottsparken men jag skulle jobba igen 19.00 och skulle städa mitt rum så det blev lite svårt med tiden skulle dessutom äta något. Så jag övertala henne att komma till mig och det gjorde hon. En vilsen stockholmare som knappt vågade sätta sig på tåget till mig som går så mycket snabbare haha men till slut gjorde hon det.

När hon väl var hos mig satt vi först och prata en stunde sedan började vårt lilla äventyr. Jag ville visa henne att det fanns en mysig trädgård vid Katrinetorp, att där även är en liten sjö och massa annats mys. Hon blev helt klart imponerad. Men efter det bestämde vi oss för att se vad som fann på andra sidan bron, där fanns mysiga stigar och sedan kom vi på en landsväg och insåg att vi gått ganska långt. Vi var HELT vilse så Johanna fick ta min bil och komma och hämta oss HAHAHA.

Fick skynda mig till jobb, fick skriva ett sms till min chef att jag gått vilse han reagera ganska så roligt :) men jag hann i tid och satt på jobb och log och skrattade för mig själv hur länge som helst. Efter jobb tog jag Sanja och Abbe och gick en promenad.. BRA DAG!











Skicka sms till chefen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0