God morgon :)

Godmorgon världen :)
Har sovit dåligt inatt så jag sov
ända till klockan 09.00 idag vilket är ganska sent för mig som brukar gå upp 8.00.
Idag blir det en runda med Johanna och hennes syster på stan och jag ska köpa mig ett par byxor. Eftersom att jag är helt kär i marinblått så ska jag köpa ett par sådana byxor idag så att jag kan matcha mina andra kläder :)

Vill dock absolut inte ta bussen dit och min syster tog cykeln till skolan så jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig in. Att köra in blir dyrt med parkering så det är inte ett alternativ men jag hade verkligen velat cykla. Får väl hämta cykeln på Carros skola som vanligt :(

Såg att mamma köpt hem vitt bröd och det var väldigt längesedan det fanns i vårt hem. Usch vad man blir sugen men nej, ska hålla mig till mina knäckebröd med ägg haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0