Målinriktad människa utan mål... vad hände?





Min dag började ju dock inte på
något supersätt. Har varit ute och promenerat, kommer hem och tjabbar lite med mamma. Jag har världens bästa mamma, hon är som min bästa vän och jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan henne en längre tid. Hon ställer upp för mig i ALLA lägen.



Men just nu vill jag snacka med någon som kan hjälpa mig med min framtid. Jag har gått länge som arbetslös men jag vet att jag skule kunnat få ett jobb men jag har fastnat helt och hållet. Har inte koll på mycket. När man gick i skolan fanns det alltid någon att snacka med som hjälpte en med vilken väg man skulle ta men nu står man i princip på egna ben och jag är helt lost.

Jag är van vid att jobba efter mål och är väldigt målinriktad. Just nu har jag ingen plan över hur livet ska utspela sig och vad jag vill uppnå. Jag skäms oerhört mycket när jag säger att jag varit arbetslös en längre tid, det finns liksom ingen bortförklaring till det heller.

AAAARH VAD SKA JAG GÖRA??? Vem kan man prata med om sånt här?


Snart ett år sedan jag tog studenten. Vad hände med den duktiga tjejen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0