Min och Johannas sommar:

Bartending


Mina och Johannas planer
för sommaren har ändrats hur många gånger som helst. Först var tanken att jag skulle stanna i Sverige och jobba på Scandic Hotel i Danmark och att johanna skulle åka med Josse till Sunny BEach och jobba. Sedan skulle vi båda till Sunny och jobba. Efter det skulle vi först till magaluf och sedan till Sunny och nu ska vi ta bartenderutbildning 27 juni till 24 juli i Båstad haha och efter det så får vi se om vi drar en runda till Sunny eftersp, att vi kommer vara totalt panka efter bartederkursen är ett faktum. Därför åker vi nog till Sunnybeach där vi får boende och sånt och jobbar.

Är såååå åuppspelt och ser verkligen fram en månad i Båstad (under tennisveckorna). Vi kunde gjort detta utomlands med ja vi vet men vi har själv valt att göra det nu i Sverige.

Nu har vi en månad dit så då ska vi ligga i hårdtränning. Jag deala lite med den personliga tränaren på gymet där jag jobbar. Han ska hjälpa mig med träning så ska jag massera honom, det tyckte jag var en riktigt bra överenskommelse. Hoppas bara att han kan hjälpa mig inom kort :)

Förresten så var vi på arbetsintervju idag och vi får jobbet efter vi kommit hem från utbildningen så det gick bra. Hoppas nu på att Scandic Hotel vill ha oss där i en månad så att vi kan få in lite extra pengar wiiie :D ..

SOMMAREN 2011 KOMMER BLI SUPER








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0