Nu är jag på gång :)

Då var jag hos min coach idag och prata om arbete utomlands och mitillstånd just nu som arbetssökande. Kändes oerhört skönt att prata med någon som har kunskap. Jag berätta hur mycket tanken att jag varit arbetslös en längre tid stressar mig. Men hon sa att "det är bara ett år av ditt liv, tänk inte på det mer för du ska inte titta tillbaka på vad som hände igår utan fokusera på dagen och morgondagen" hon mena på att jag ska leva i nutid och se vad jag kan göra för dagen som kan förändra morgondagen. Känner mig mycket mer taggad nu.

Får mer och mer tider på gymet dessutom och det känns jättebra. Trivs verkligen där så saker och ting börjar ordna sig nu. Nu är det bara vikten som ska neråt haha, gick upp ett kilo under helgen, men det ska bort nu och jag SKA som jag alltid säger träna hårdare nu ;)

Nu ska jag fokusera på:
- Jobb
- Träning
- Kost

Känner mig grymt positiv nu och det känns som att allt kommer lösa sig :)



En liten Patricia som hade en stark vilja men som inte visste att det var så här livet skulle utspela sig hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0