Studenttider

Fick sova länge idag och det var riktigt skönt. Länge för mig är till 09.00 haha. Vi tog en runda med Samy och åt sedan frukost. Vi hade möte med Work in Europe och vi har en härlig människa till föreläsare. Efter det gick vi en runda i stan i väntan på Hälsorådgivningen på feelgood lärde mig inte ett skit där, helt onödigt. Bara dålig marknadsföring för att få dit folk. Ett litet tråkigt gym. Efter det fick vi prova på "zumba" jag kallar det mer Afrodance haha. Det var verkligen jätteroligt och man blev genomsvettig kan jag ju säga :D

Ikväll ska vi hjälpa en vän på Hipp och promota lite. Sedan blir det hem till Samy igen och mysa med honom :)


Studenttider nu, ger en lite småångest haha. Vill ha tillbaka den dagen och göra om den. Hade höga förväntningar och blev för full, inte alls bra. Alltind var perfekt planerat men det var jag som inte kunde ha kontroll. Champagne är INTE bra och det häller ALLA i en på studenten. Mådde dåligt i tre dagar efter !!!

Lite bilder från min student:)



Jag och min underbara vän Lina <3




Louise min underbara vän som jag starta min gymnasieresa med <3




Min härliga klass :



massa glädje



Massa glädjetårar och en vänskap för livet <3





och fullt med överraskningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0