VALBORG

1 Maj och valborgs"firandet" är över..

I fredags tog jag och Johanna det lugnt, körde min syster till sin kompis 18 årsfirande sedan tog vi en runda till Höllviken och hälsa på Josefine och käka lite härlig glass vid vattner. Det var riktigt skönt att bara ta det lugnt och inte känna att man måste göra något.


Köpte nytt halsband som min syster fick låna :)






























 



 

Valborg igår började med att Josse kom till oss. Sedan blev vi körda till Lund för att se vad det är alla snackar om hehe. Kan ju erkänna att jag blev väldigt chockad, trodde inte sånt exicterade i Skåneland :). Vi åkte dit så vi var där 13.00 och då var vi ändå sena. Många hade kommit redan klockan 08.00 på morgonen, helt sjukt.



 

 

 

 





Josse vad hände haha ?
 



Efter en lång dag i Lund blev det lite käk för johanna och josse sedan på det igen




Efter att alla kommit hem till mig oc festat stack jag och Johanna in till stan men åkte hem lika snabbt till en killkompis och tog det lugnt. Min migrän svek mig så vi gick hem och la oss haha..

Där var en stund under dagen som jag blev helt förkrossad av och tydligen var det bara skoj. Vet inte ens varför jag bryr mig men det blir väl så när man varit med någon så länge.. Ett nytt kapitel av mitt liv börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0