Jag älskar dig Mamma <3

Idag blir det jobb på gymet och efter det ska jag med min kompis Mika på konsulation i Landskrona. Ska bli spännande faktiskt. Efter det är tanken att vi ska ta en runda i Landskrona när vi ändå är där.

Jag känner just nu att livet börjar arta sig. Jag älskar mitt liv och det blir bara bättre och bättre för varje dag:
 
- Har ett jobb. Ja, det är bara några få timmar i veckan men det är alltid något. Trivs så himla bra där så jag går mer än gärna dit och hoppas på så många timmar som möjligt. Har fler jobb på g så jag känner att allt är möjligt behöver bara anstänga mig lite extra.

- Jag har gått ner i vikt, dock långt ifrån så mycket som jag vill men det kommer :D

- Har bertenderutbildning planerad som ska bli jätteroligt och förmodligen jobb efteråt.

- Har fantastiska vänner

- En underbar familj

Jag ser ljust på min framtid, känns som att livet börjar ordna upp sig äntligen. Jag säger äntligen eftersom att jag har haft det upp och ner de senaste åren. Nu känns det som att jag kan få en helt ny start och börja om från noll igen och det ser jag fram emot. Med en familj som stödjer mig och underbara vänner som gör livet roligt så kan jag inte göra annat än att älska livet. Kontrollen kommer tillbaka nu :) 

Nu ska jag bara komma på vad jag vill plugga vidare till. Men jag tänker inte stressa med det för jag ska vara 100% säker på vad jag vill innan jag ger mig in på något. Fram tills dess ska jag lära känna mycket människor och testa på mycket, resa utomlands och se vad världen har att erbjuda :)

Jag vill ägna detta inlägg till min mamma. Vi har alltid haft en grym kontakt men den är bättre nu än någonsin. Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar henne. Hon är ljuset i mitt liv just nu, hon ger mig glädjen och styrkan till mina val i livet. MAMMA JAG ÄLSKAR DIG <3




Kommentarer
Postat av: MAMMY

Hej mitt hjärta , vad underbart att du mår så bra som du gör,du är en redig tjej som vet vad du vill, inget får stoppa dig,vi stöttar dig i den mån vi kan och du ska veta att jag finns där för alltid för dig i mot och medgångar.



Din mamma föralltid.

2011-05-26 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0