Stunden var kommen..

Nu är snart veckan slut och jag ska få komma iväg från Malmö vilket jag är väldigt glad för..

Igår gjorde vi en tråkig kväll till en riktig myskväll. Tände upp mitt rum med massor av ljus och titta på tv och pratade. Vår träning igår fick bli att gå hem från stan och det tog lagom lång tid hehe.

Har sjuk träningsverk i ljumskarna sedan jag tränade fotboll i måndags. Fick informationen idag att jag skulle vara med och spela match då de behövde en 16:e spelare men det hade tycdligen blivit något fel så det blev inget. Men det gör inget tränade för första gången på över ett halvår i måndags så det hade nog ändå inte gått så bra.

Var med om det jag har varit mest rädd för under en längre tid. Det var tungt som FAN men det är tyvärr bara att acceptera. Väntade bara på att denna stund skulle komma. Känns jobbigt nu men det ska väl gå över snart men kommer nog aldrig vänja mig vid tanken eller bilderna som dyker upp i mina drömmar. Ett nytt kapitel i mitt liv måste börja nu och där ska jag stå på egna ben utan någon vid min sida förutom familj o vänner...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0