En Förvirrad jag..

Jag är lite förvirrad över lite allt möjligt i mitt liv.

Har tappat kontrollen lite. Jag har jobb och det är jag jätteglad över, har många jobb dessutom men det är
Bara timanställningar vilket gör att jag har långt ifrån timmar som ett heltidsjobb.

Jag har nästan slutat träna och äter saker jag inte borde. Jag måste ta tag i det nu!! Jag vet att jag kan nå mitt mål :) så nu ska vi börja med den nyttiga maten och den hårda träningen som gör att man mår bra. För när man äter dåligt och inte tränar mår inte kroppen bra.

Sen kommer vi till mål med livet. Jag vill så gärna läsa vidare men är rädd att jag inte ska klara det med tanke på min prestationsångest. Sedan vet jag inte heller vad jag vill plugga till. Ska börja planera 2012 nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0