Förändringar?

Nu ska jag jobba mitt tredje pass, observera att varje pass har varit på 3 timmar hehe. Men jag tar allt jag kan få nu, blir glad när jag får jobb ju :D

Har beställt hem ett gäng klänningar och skor från Nelly.se precis och har räknat ut att jag får dom innan helgen, wiiie :D Så hoppas på att någon av dom är riktigt fin så att jag kan ha den på fredagens mys på Båten..

Nu tänker jag på nästa förändring med mig själv för jag älskar sånt. Har färgat håret, håller på att gå ner i vikt har minst 3 kilo kvar, måste köpa något bra för min hy för den är inte den bästa just nu, har jobb (inte tillräckligt med timmar men det kommer) Den enda nackdelen nu är att jag slutat umgås med mina vänner fast det har jag valt själv ett tag och jag känner lite för att bli kär nu när det börjar bli kallt men neeeeeeej vill ändå vara singel till våren så jag hoppar över killarna ;) Den största förändringen jag måste göra är med mig själv, mååååsteee sluta vara så svartsjuk på allt!

 Vad är mitt nästa projekt, frågar jag mig själv?
- Kan inte komma på något just nu. Måste tänka på det för jag älskar som sagt förändingar :)



Min mamma är hundfrisör och hade denna lilla sötnosen hemma idag och jag blev helt kär i honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0