Idag ska jag ut :)

Vilken seg vecka det varit. Inte så mycket jobb kanske därför..

Har ett nytt projekt nu på gymmet iallafall. Kommer hålla i en tjejkväll i början av november där jag kommer lära ut massage, ha meditation, där kommer vara ett pass, det kommer en personlig tränare som kan besvara på frågor, det kommer komma en tjej som tipsar om skönhet och vi kommer ha fika och tända en massa ljus och göra det så mysigt som möjligt :)..

Idag ska jag ut med Johanna och Josefine på Happybar i Malmö. vi får se hur kvällen blir. Jag ska inte dricka som jag sagt innan 100 vita dagar :D har gått bra änn så länge ju :D.

Nej nu får jag gå och vara lite social :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0