Kan nog bli något bra..

Har fått hem alla mina nya saker från Nelly. Är nöjd med det mesta faktiskt, man blir alltid lika glad för nya klänningar och skor. Men mitt största problem är nog väskor och jackor, har svårt för att hålla mig ifrån dessa hehe. Har lagt undan en väska på mobilia som jag överväger stort att köpa. Men vi får se..


Jag har haft migrän sedan lördags och är grymt trött på det nu. Det gör ont i mitt vänstra öga, käke och nacke. Man är helt slö av sig och man är inte riktigt närvarande.

Fick nyss reda på att jag ska få lite mer fria händer på gymmet, hålla på med hemsida och lite sånt. Ska bli kul att vara lite kreativ där. Ett otroligt härligt gym där vi nu ska börja bjuda på frukost på måndagar och onsdagar, vilket annat gym har sånt liksom. Jag funderar på att göra en tjejkväll en gång i månaden med lite olika teman. Kan nog bli kul :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0