Köpenhamn och Tivoli :)

Då blir det jobb idag på gymmet :)

Igår tog jag med mina syskon till Köpenhamn
för en heldag tillsammans. Vi började morgonen med en god frukost och en film sedan gjorde vi vid oss tillsammans. Sedan tog vi oss till Köpenhamn, det var lite regnigt men det stoppar ju inte en heldag.

Vi gick en runda på stöget och köpte byxor till Caroline. Vi insåg ganska snabbt att det var roligare att komma till tivolit så tidigt som möjligt och ta shoppingrunda en annan dag. Vi var ju där för att roa oss riktigt. Vi hade grymma timmar på Tivoli sedan käka vi på reatsurang och det var helt underbart gott och en bra avslutning på dagen.

På kvällen passade jag min kusin och körde föräldrarna till Törringe. Fick jobberbjudande på Hipp men var tvungen att tacka nej eftersom att jag skulle agera chaffis och passa kusinen :/ sedan mådde jag riktigt dåligt av huvudvärk så fick och la mig, vakna i tid idag för att jobba :)


Jessica påväg till tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0