Lååång daaag!

Gooood Morgon :)


Idag blir en lång dag och har inte sett fram emot denna dagen faktiskt. Jobbar först från 07.00 - 10.00 på gymmet och börjar sedan 12.00 till 20.00 på BK. Jag tycker om att jobba och är lika glad varje gång jag går ifrån mina jobb men innan dagen börjar är det kämpigt att gå upp på morgonen, men det är väl helt normalt att man känner så ;)

Fick erbjudan om jobb igår, helt oväntat. Ska börja jobba som bartender på en ny klubb i Malmö, ska bli spännande. Dresscoden som kvinnlig bartender på klubben är lite underlig men vad fan det är bara att köra.


Bilder från bartenderutbildningen:



Måste skryta om att jag fick bäst i gruppen på slutprovet :D





Nån gilla Mojitos ;)

Så här fint var det när man sluta jobba och skulle gå hem


En hel del pluggande i solnedgången <3



 

Flaring på stranden



Och en hel del festande såklart :)





Och en massa nya vänskapsband




Och hade man ingen EL fick man ju ta vad man hade



Vi försökte promenera den första veckan men sen la vi tanken på hyllan igen haha


Tack för en underbar sommar Real Bartending <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0