Mamma och systrar <3

Blev helt peppad idag :)
Vill verkligen hjälpa min mamma och min syster att gå ner i vikt. Dom är jättesnygga men om man får säga så, så är dom överviktiga. Övervikt är aldrig något positivt och jag är orolig över vad det finns för konsekvenser med detta.

För min mamma del oroar jag mig mest att livet förkortas pga övervikten. Desamma gäller min syster men hon är bara 16 år. Hon är så j*vla snygg "men" är överviktig och det är inte kul i henne ålder. Vi har tränat nu i över en månad och hon har inte gått ner sådär mycket men jag hoppas att det kommer.

FÖR hon är sååå duktig med mat och träning, hon klärar näst intill lika mycket som jag och hon bär på många mer kilo än jag. Hon ger mig inspirationen och motivationen. Jag beundrar verkligen henne och hon har ingen tid att förlora. För henne är det bara att fortsätta och köra, hon har gått ner 4 kilo och det hade jag varit över glad för. Hon är också glad men hon vet om att hon har en lång bit kvar men jag vet att hon klarar det för hon är stark och hon har mitt stöd, familjen och inte minst så har vi en egen personlig tränare som tränar oss flera gånger i veckan, min chef på gymmet <3

Jag Älskar mina systrar och mamma innerligt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0