Träning, kost och Jobb!

Då är det snart ny vecka och min chef är hemma så nu kan han hjälpa oss att ta tag i tränandet igen. Har gått upp ett kilo under helgen för jag har syndat en hel del hehe. Nej nu ska dessa 4 kilo bort! Jag är stenhård nu, Träna träna träna och köpa hem en massa god nyttig mat :) ser fram emot kommande veckor med träning, kost och jobb.

Har dock inte så mycket timmar nästa vecka. Har fått mycket berömm på mitt nya jobb då jag har sålt en hel del på merförsäljningen. Jag ÄLSKAR tävlingar haha, jag ska nog satsa på sälj om jag till och med kan sälja mycket dippsåser ;).. Men det blir jobb på slagthuset på lördag iallafall so be there :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0