TILLBAKA :)

Hade tydligen inget virus i min dator någon som hade heeelt fel hehe.. Har längtat efter att få skriva och nu kan jag göra det igen :)

Vad har hänt på sista tiden ? Ja, en hel del faktiskt. Jag har jobbat en del, har fått jobb på ett ställe man väljer i sista hand men det ger pengar och det är dte jag är ute efter. Idag fick jag testa kassan och det var ju mycket roligare än att stå i frityren, har fått ÄKLIG hy nu ju :(

Annars har jag jobbat på gymmet, har jobbat på Avicii som jag nämnde att jag skulle och har jobbat på Hipp. Älskar bartenderyrket, jag står hellre i baren än festar själv nuförtiden. Har kommit till en period där jag bara vill jobba, träna och ta det lugnt och njuta lite av att vara själv haha. Men det känns bra faktiskt.

Tänker en hel del på livet (som alltid)  Inspireras en hel del av min kära vän som nu är egen företagare och är 19 år. Jag ser upp till hennes mod att våga ta chanser. Hon har munnen med sig och det är väl en sak jag måste lära mig med.

Jag har lagt mörka slingor i håret och äntligen fixat utväxten :D


Har gått på diet en vecka men vi klara inte hela. Har smått ångest över att vi gav upp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0