Vad gillar du ? smal eller inte?

Idag har jag jobbat - vidare till nästa jobb - tränat - sedan jobbat de sista timmarna. Nu ligger jag i min säng och bara tar det lugnt, mysigt värre :)

Har haft en liten diskussion om hur tjejer ska se ut. Ska man vara så smal eller ska man inte? jag är helt förvirrad på vad jag själv vill iallafall. Klart att man vill bli av med allt fett men blir man finare för det ? Det är upp till vad var och en gillar, det förstår jag men jag vet inte vad jag ska gå efter. Det är himla jobbigt att tänka på varje dag iallafall. Jag ser inte mig själv som tjock men jag har ett mål och det vill jag nå. Enda problemet är att MAT ÄR GOTT!

Känner att det är dags att lägga sig nu börjar jobba 07.00 i morgon och ska duscha och massa innan. Men jag skriver i morgon såklart. GOOOOD NAAAATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0