Förvirrad?

Ligger i min säng och har tusen tankar i mitt huvud. Känner lite ångest idag faktiskt. Jag känner inte riktigt att jag lever det liv ja vill leva. Jag ska vara jätteglad för att jag har så många jobb som jag har (bartender på tre ställen, BK, gymmet när det behövs och massör för ett hockelag). Jag är gld för det men det är ändå inte det jag vill göra. Vill veta vad jag vill göra i framtiden och sedan kämpa för det, sedan vill jag hitta ett annat jobb som jag kan ha tills jag kommit på vad jag vill göra.

Jag vill hitta ett jobb där jag kan få använda det sociala och där jag får göra mig fin varje dag. Låter kanske väldigt löjligt men det är så tråkigt att inte få känna sig fin på jobb, inget nagellack inga örhängen, inte lönt att fixa håret. Sånt är viktigt för mig ju, älskar allt som har med sånt att göra och så får jag aldrig känna mig fin på det jobb jag har mest timmar på.

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig framåt nu för jag känner mig så splittrad. Förhoppningsvis åker vi till Thiland nu i Mars och det har jag satt som ett break från nuet och sedan få en nystart när jag kommer hem. Det kommer nog bli bra till slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0