Träning, jobb sen mys!

Idag var det bestämt att jag och min syster skulle gå upp och ta en powerwalk innan frukost, men som vanligt var vi helt för trötta och orkade inte gå upp. Men jag tog mig till gymmet innan jobb idag men kände mig inte helt på topp.

När jag väl kom till gymmet var allting upptaget och jag blev ännu mer irriterad hehe. När sedan löpbandet var ledigt tog jag tag i mig själv och sprang 3 km och gick 2. Jag förbättrade dessutom min tid på 3 km så det kändes riktigt bra. Efter det tog min chef tag ytterligare och vi körde intervaller i grupprummet. Efteråt kändes det riktigt bra. Fick snabba mig till jobb och fick jobba på en hungrig mage vilket var ganska jobbigt.

Nu är jag hemma och ikväll blir det mys med världens bästa pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0