För dig Johanna :)

Jag och Johanna har lovat varandra att skriva i bloggen vad vi gör och använda bilder som gör allt så mycket roligare :) (förresten så har Johanna flyttat till Halmstad därför vi vill gör detta) Så Johanna nu ska vi motivera varandra, Nu kör vi!!

Nu mår man bra, har kämpat och gett allt jag hade. Då är man nöjd!!
Rolf hade satt upp några olika stationer: crosstrainer, step, hopprep och mitzar så att jag både sparka och boxa lite :P och till slut utfallssteg med en skivstång + lättare vikt. Så kör jag stenhårt i en minut på varje station. Vet inte hur många runder jag tog mig igenom idag men det var bättre än sist. Rolf agerar som min personliga tränare och det är jag så tacksam för!





Går inte att vända bilden :/ men här var jag helt död!




Minimorötter och ramlösa <3


Nej, nu blir det en dusch sedan får jag försöka få i mig en tidig middag. Har först möte med en jobbcoach 15.30 sedan börjar jag jobba 17.00 - 21.30 Gillar kvällspassen så ska inte klaga. Ska sedan ta mig hem till min underbara pojkvän för vi båda är lediga imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0