Solen gör mig hel..

Åh, vilken dag det har varit. Solen har varit framme och framkallat känslor av hopp och lycka. Jag har lite av ett ljusberoende. När solen tittar fram känner jag att allt är möjligt, ett lyckorus genom kroppen. Därför har jag kommit på att ett kvälls jobb vore perfekt för mig. Jobba på kvällen, kunna sova till 09.00 dagen därpå och sedan fylla dagarna med sånt jag älskar.

Jag har just nu 4 olika jobb men 6 anställningar. Många berömmer mig och jag är såklart stolt över att jag klarar av det. Men, det jobb jag har flest timmar på är det jobbet jag vill ifrån. Känner att jag kan mer än så. Bartenderjobbet är det bästa och jag vill bara bli bättre så ser fram emot hela februari på slagthuset. 

 Jag vill ha ett jobb där jag kan prestera, utvecklas och där resultatet är viktigt.

Jag har så otroligt mycket tankar om jobb, utbildning och min framtid att jag blir galen. Jag vet inte vilken riktning jag ska gå. Jag brinner för allt som har med hälsa och träning att göra men kan för lite, sedan älskar jag allt som har med skönhet och mode att göra. Men det är inte min framtid, det är något jag vill just nu. Och utbildningar inom detta kostar för mycket eftersom att det är inte det jag tänkt jobba med i framtiden.

Måste börja bestämma mig nu för vad jag vill göra i framtiden men det är så svårt..


Bilder från idag, var först och blev sminkad av Erika som går makeup och hårstylist utbildning, sedan träffa jag Johanna och åt lunch. INförskaffade mig även en ny Neulash :)

(Förresten kolla mitt lås, är det inte charmigt? hahaha)








SOLEN GÖR MIG HEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0